preparing for a party, it will be a party for 7 days and 7 nights next week

One thought on “preparing for a party, it will be a party for 7 days and 7 nights next week

  1. Ah! De vierdaagse. Ik was ooit op een vierdaagsedag in Nijmegen. Het was warm. Ik geloof dat iemand die dag of een dag erna met een hartaanval om het leven kwam. De stad was min of meer verlaten overdag. Er waren lege podia, lege terrassen, de Marikenstraat was een levenloze geul. Ik verkende de boven- en de benedenstad en het deed me denken aan mijn eigen woonplaats, waaraan de tweede wereldoorlog ook niet ongemerkt voorbij was gegaan. Maar niet alleen om die reden. Ik vond Nijmegen knus en gezellig, net als mijn eigen stad. Aan het eind van de middag was de intocht der wandelaars. Meisjes in bikini hingen hun borsten over de dranghekken. De dag van de gladiolen was nog niet aangebroken. Uit de kranen stroomde het bier.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

